Má cenu pouštět se do mobilní aplikace?

Poradna

Zaujmout i v době koronavirové krize co nejvíce klientů, získat co nejvíce zákazníků. To je aktuálně cíl nejedné společnosti, která se snaží látat díry způsobené několika měsíci neaktivity. Jenže způsobů, jak splnit dané cíle a úkoly, není příliš mnoho. Nabízí se například mobilní aplikace na míru, kterou vytvoří společnost APPKEE, ale nad tímto řešením se řada lídrů společností pozastavuje. Je však dobře, že váhají? Má cenu se pouštět do mobilní aplikace?

Není levná, ale za to efektivní

Většina lídrů společností se pozastavuje nad cenou mobilních aplikací na míru. V minulosti byla cena daleko vyšší, ale ani dnes není úplně nejnižší. Mnozí (zejména tedy menší) podnikatelé nechtějí takové sumy vydávat ze svého firemního rozpočtu. Což je však velká chyba. Mobilní aplikace sice nejsou úplně nejlevnější, ale na druhou stranu jsou velice efektivním řešením vzniklé situace. 

Ne nadarmo se říká, že mobilní aplikace jsou dnes nejmocnějším marketingovým nástrojem, se kterým na trh můžete přijít. Je to stále ještě konkurenční výhoda, která vám pomůže získat mnoho zákazníků i v době, kdy Češi neoplývají zrovna množstvím peněz. 

Kdy jindy, když ne teď?

I když aktuální situace zrovna nepřeje firmám a světu podnikání jako takovému, přesto je právě nyní ten ideální čas na investování do mobilní aplikace. Kdy jindy do ní chcete investovat, když ne teď? Vlastní mobilní aplikace vám může právě nyní zachránit krk, právě nyní může být přínosná a může vám pomoct zalátat díry, které vznikly kvůli měsícům neaktivity. 

Vývoj mobilní aplikace není mnohdy nic zdlouhavého. Odráží se to od toho, co klient požaduje a jak propracovaná by měla aplikace být. Odborníci však doporučují, že mobilní aplikace nemusí být nic složitého, má to být naopak něco jednoduchého, co nabídne zákazníkovi přesně to, co potřebuje.