Kdy končí největší počet podnikatelských subjektů?

Nezařazené

Podle statistik lze stanovit, kdy se největší počet podnikatelských subjektů rozhodne ukončit svou činnost. Jaké jsou důvody a jak se tomu vyvarovat?

Správná forma podnikání

Bohužel, statistiky jsou neúprosné. Podle dostupných dat během prvního roku podnikání končí nejvyšší počet podnikatelských subjektů. Jako důvod je nejčastěji nesprávně zvolená taktika a podnikatelský plán, případě malá znalost podnikatelského prostředí.

Pro začátky podnikání se mnohem více než rozjezd vlastní značky, hodí franchising. Právě tato podnikatelská příležitost nabízí již od prvních krůčků veškeré potřebné know-how a informace, jak se pohybovat na daném trhu. Úspěchy tak mohou být okamžité, bez nutnosti roky dřít.

Proč subjekty končí

Podnikatelské subjekty, které se během prvního roku svých aktivit rozhodnou ukončit svou činnost, se nejčastěji zklamaly ve znalosti obchodního prostředí. Nevěděly, jak si najít tu správnou cestu ke svým potenciálním klientům, kterou má franchising již pevně a funkčně nastavenou. Subjekty také nedokáží nabídnout zákazníkovi dostatečný důvod k tomu, aby jej navštívil. Srovnejte si například jméno nejslavnějšího řetězce s fast foodem s nějakým malým bistrem, o kterém nikdo nic neví.

Psychické i fyzické vyčerpání

Za rozjezdem vlastního podnikání často stojí dlouhé hodiny, kdy se jednotlivci snaží nalézt potřebné informace a klíč k tomu, aby mohli uspět nejen u klientů, ale také správně komunikovat s úřady. K tomu je potřeba nejen fyzická zdatnost a dostatek ochoty, ale především psychická odolnost. Pokud se podnikatel rozhodne, že bude na vše sám, brzy se bohužel dostavuje nejen fyzická únava, ale také psychická zátěž v podobě rozčarování z toho, jak dnešní systém funguje nelogicky. V případě franšízy již máte vše připraveno a naprosto se vyhnete tomu, že byste na všechny povinnosti byli sami.

Během prvního roku činnosti končí nejvyšší počet podnikatelských subjektů.